VEELGESTELDE VRAGEN

Algemeen

Versturen jullie ook cadeaubonnen? 

We hebben geen digitale bonnen. Echter, is er in overleg veel mogelijk! Wanneer je tijdig contact opneemt, bespreken we de mogelijkheden.

Waarom krijg ik geen gehoor als ik naar de salon bel? 

Om de rust en ontspanning tijdens de verschillende behandelingen te kunnen waarborgen, neem ik tijdens de behandelingen geen telefoon aan. Laat je bericht achter via een voicemail, Whats app bericht of email en indien nodig, zal ik zo snel mogelijk reageren! 

Waar kan ik parkeren? 

Op het plein aan de overkant van de weg is het vrij parkeren. Ook in de straat aan de zijkant van het pand en het achter ons gelegen kerkplein kan en mag je gratis parkeren. Let op de parkeerplaats met kenteken, hier mag je niet parkeren! Daarnaast verzoeken wij je vriendelijk de uitrit aan de achterzijde van ons pand niet te blokkeren.

Kan ik bij jullie pinnen? 

Zéker! Graag zelfs!

Afspraken

Ik heb geen herinnering ontvangen, gaat mijn afspraak wel door?

Je ontvangt altijd binnen een minuut na het maken van de afspraak een  bevestiging en 24 uur voorafgaand aan de afspraak een herinnering. Gebeurt dit niet? Het kan zijn dat mijn mail in je spam mail terecht komt. Ook daar geen mail? Dan is er wellicht iets mis gegaan tijdens het invoeren van de afspraak en is het handig om even contact met mij op te nemen!

Hoe kan ik afspraak annuleren?

Dit kan door persoonlijk contact met mij op te nemen.

Kan ik mijn afspraak kosteloos annuleren?

Dat kan, wanneer dit tijdig gebeurd. Doe je dit minder dan 24 uur van tevoren, dan ben ik helaas genoodzaakt om het volledige bedrag in rekening te brengen. Natuurlijk houd ik hierbij rekening met onvoorziene omstandigheden!

Hoeveel tijd van tevoren kan ik mijn afspraak verzetten?

Het liefst zo ruim mogelijk van tevoren, zodat ik iemand anders misschien blij kan maken met jouw plekje in de agenda, maar uiterlijk 24 uur van tevoren. Daarna gelden helaas dezelfde regels als bij annuleren.

Producten

Zijn de producten in de salon diervriendelijk/vegan?

Alle producten bij ons in de salon zijn diervriendelijk en dus niet op dieren getest. Een aantal producten zijn vegan, maar niet alles. Wel is alles zo natuurlijk en zuiver mogelijk.

Het aanbevolen product bevalt niet, kan ik deze retourneren?

Samen kijken we hoe het kan dat het product niet bevalt. Er bestaat zoiets als een ‘Reset reactie’ van de huid, wat kan inhouden dat de huid tijd nodig heeft om te wennen. Echter, wat de reden ook is, ik zal altijd proberen om tot een bevredigende oplossing te komen.